Entraide et solidarité à MADAGASCAR avec lassociation AMICALE RAZANAMANGA - AMICALE RAZANAMANGA

lAmicale RAZANAMANGA est régie par la loi de 1901.Son but est de venir en aide à la population Malgache toute en privilégiant de les emmener vers une autonomie.Nous ne leur imposons rien, nous nous contentons de les aider à réaliser leurs projets.

OVERVIEW

This web page amicale-razanamanga.org currently has a traffic classification of zero (the smaller the better). We have researched seventeen pages inside the website amicale-razanamanga.org and found five websites interfacing with amicale-razanamanga.org. We were able to acquire two contacts and locations for amicale-razanamanga.org to help you connect with them. This web page amicale-razanamanga.org has been on the internet for seven hundred and ninety-one weeks, twenty-eight days, three hours, and thirty-nine minutes.
Jul 2009

AMICALE-RAZANAMANGA.ORG RANKINGS

This web page amicale-razanamanga.org has seen variant quantities of traffic through the year.
Traffic for amicale-razanamanga.org

Traffic ranking (by month) for amicale-razanamanga.org

Traffic ranking by day of the week for amicale-razanamanga.org

AMICALE-RAZANAMANGA.ORG HISTORY

This web page amicale-razanamanga.org was began on on July 09, 2009. It is now seven hundred and ninety-one weeks, twenty-eight days, three hours, and thirty-nine minutes young.
July

WEBPAGE PERIOD

Le blog de AOMH

Cette journée a réuni pas moins de 200 convives au foyer municipal de Pezens. Cette journée aura permis de récolter quelques 1700 qui seront répartis équitablement entre Tubuai et Futuna.

Echanges Solidarité - Missions solidaires

Créée en 2007 Échanges Solidarité. Est une association Loi 1901;elle est également une oeuvre à personnalité civile du.

Le NEW blog de lAmicale RAZANAMANGA - Ce BLOG relate les activités dune association qui oeuvre dans une région reculé de Madagascar, oublié de toutes ONG. Le but de cette association nest pas de se substituer aux habitants ma

Les actions réalisées entre 2008 et 2009.

WHAT DOES AMICALE-RAZANAMANGA.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of amicale-razanamanga.org Mobile Screenshot of amicale-razanamanga.org Tablet Screenshot of amicale-razanamanga.org

AMICALE RAZANAMANGA

Michel Naets

12 rue Stephane Mallarme

Marguerittes, 30320

11 Internet SARL

Hostmaster UNETUN

7, place de la Gare

Sarreguemines, 57200

AMICALE-RAZANAMANGA.ORG HOST

Our web crawlers identified that a lone root page on amicale-razanamanga.org took seven thousand six hundred and seventy-five milliseconds to download. I could not discover a SSL certificate, so in conclusion our web crawlers consider amicale-razanamanga.org not secure.
82.165.211.224

ns61.1and1.fr
ns62.1and1.fr

I found that this domain is operating the Apache operating system.

TITLE

DESCRIPTION

CONTENT

This web page amicale-razanamanga.org states the following, "Téléphone 04 66 01 88 36." Our analyzers saw that the webpage stated " 06 78 58 28 59." The Website also said " Vous voulez devenir membre? Cest très simple utilisez notre formulaire de contact. Pour obtenir davantage dinformations ou téléchargez notre formulaire dinscription. Nous vous attendons avec impatience!." The website's header had solidarité as the most important optimized keyword. It is followed by entraide, Madagascar, and voyage which isn't as highly ranked as solidarité. The next words amicale-razanamanga.org used was solidaire. humanitaire was included but will not be seen by search parsers.

SIMILAR WEB SITES

Le blog de lAmicale des personnels du rectorat dAix-Marseille - Informations à lattention des adhérents de lamicale

MENU DU LUNDI 18 MAI 2015. Publié par Amicale rectorat Aix-Marseille. Lundi, 18 Mai 2015. MENU DU LUNDI 18 MAI 2015. ESCALOPE DE VOLAILLE A LA CREME. Publié par Amicale rectorat Aix-Marseille. Mercredi, 13 Mai 2015. MENU DU MERCREDI 13 MAI.

Amicale des retraités de la Banque de France

Amicale des retraités de la Banque de France - 2011.

Club de foot de Saint-Hilaire Venarsal

Club de foot de Saint-Hilaire Venarsal. Créez un site gratuit Webnode. Ce site a été construit avec Webnode.

.Une Amicale, des activités.

13, 15 et 15 février 2015 week-end à Valberg. Cliquez sur la ligne pour voir les photos. Assemblée Générale, galette des rois, distribution des agendas, tombola. Les photos sont visibles ICI. Saint-Tropez, Var, France. 13, 15 et 15 février 2015 week-end à Valberg.